CRAVINGS

 
Mango raja är något jag är sugen på dygnet runt, året runt! Till er som inte har smakat det: GÖR DET. Är det någon specifik sak jag enbart får äta resten av mitt liv skulle jag välja mango raja. Synd det är SÅ onyttigt och onödigt dyrt bara!
 
Och i lördags fick jag sånna sjuuuuka cravings efter leverpastej!! En macka med leverpastej, massa smör & smörgåsgurka på. Var SÅ sugen att jag köpte en leverpastej när jag slutat & åt det bara som det var i bilen.. Hehehe. Mitt i allt kom jag ihåg dessa leverpastejs "skinkor" som på bilden. GODE GUD SÅ GOTT! Glöm av det i flera år men är såå glad att jag hittat detta igen!
 
Är det bara jag som får såna här sug efter specifika saker som man inte brukar äta "bara som det är"? För några år sen var jag beroende av ketchup, så jag halsade ur flera flaskor (inte till maträtter, utan ren ketchup direkt ur flaskan alltså) och fick köpa ny ketchup i smyg och byta ut i kylskåpet för att inte mamma skulle märka något haha.. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback