9/3 ilysm

 
Har haft en supermysig dag även idag! Började med en promenad till Ica, köpte frallor & lite annat gott och gjorde iordning en grym frukost till mig och Sofia. Sen har jag handlat med syster & vår moster Ina. BEBISKLÄDER!!!! Fatta hur lyrisk jag var när man för en gångs skull fick kolla in de pyttesmå plaggen hur länge man ville. J brukar bli så arg när jag kollar på sånt haha.
 
Jag och Sofia gjorde en blöjtårta sen på kvällen som jag visar i ett eget inlägg! Den blev sååå fin och jag är så nöjd, över förväntan nöjd så detta ska bli en tradition till varenda människa i min närhet som blir gravid! Har även premiär grillat för 2015 och ätit middagen ute i solen. Wow 9 mars 2015. Detta var en förjävla bra dag! ☀️





Johanna

Vill också grilla korv ute!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback