NU KÖÖÖR VI

 
Nu har min pojkvän äntligen bestämt sig för att gå ner i vikt! Jag äääälskar hans gosiga mage men det är inte hälsosamt att leva som han gör (lastbilschaufför), dålig ursäkt kanske men han bor i lastbilen mån-fre utan någon mikro så det går inte direkt göra massa matlådor. Jo kall pastasallad eller nåt men det är kanske lite enformigt att bara äta det 24/7. 
 
SKITSAMMA HEHE, igår köpte vi lite grejer från nutrlilett. Äckligaste jävla skiten jag smakat. Köp ej!!! Får kväljningar av att titta på det bara. Men barsen var helt okej! Aja det va bara en test grej men vi beställde en MASSA måltidsersättnings pulver i annat märke igår på nätet för 1700:- hehe. Jag ska med börja äta en shake om dagen tänkte jag. Inte för att jag behöver gå ner i vikt men kul att testa. Hellre det än att äta iiiiingenting (bara massa kakor) på jobbet. Något kilo kan jag väl droppa sen ska jag ta träningen på allvar. Tycker om min mage men inte låren/röven osv. Så det ska bli najjjs! Får nog hem grejerna imon så visar lite finare bilder då!





Anonym

Lycka till :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback