JUST NU SER JAG FRAM EMOT:

♥ LJUSET. Vi går saaakta men säkert mot ljusare tider. Än så länge är mitt "delmål" att det ska vara ljust när jag kör till jobbet på fredagar. alltså då jag börjar som senast. Då kör jag vid 8.10, förra fredagen var det fortfarande jääättemörkt. Tycker om när det är mörkt runt 7 på kvällen men 3 på eftermiddan känns lite tooo much.

♥ VÅREN. Vem gör inte? Många tjatar om sommarn men jag ser mest fram emot våren, åååh vad mysigt det är! Skinnjacka & jeansjackan ska fram och vita sneakers ska på.

♥ SOLGLASÖGON. Att man måste ta på sig solglasögonen när man kör bil. Visst det är en pain in the ass att få solen i ögonen när man kör men samtidigt får man sån självkänsla av att köra bil med hög musik & brillorna på (JAG får det..)

♥ DEKLARATIONEN. Yeeees den kommer väl i slutet av mars? Alltså inte pengarna utan att man får se om man blir skyldig något eller får skatteåtebärgning. Är sååå taggad, och NERVÖS. Ni anar inte hur mycket jag googlat & hur orolig jag är över detta. Tycker jag skattar fööör lite nämligen.

♥ HUSVISNINGEN. Nu kan man säga att det är på onsdag, och det känns inte som att vi kommer vilja ha det men ska ändå bli skönt att få räta ut massa frågetecken. Hur är planlösningen? Hur ser toaletterna ut? Vad fan kostar uppvärmningen? Hur är tomten? osv.

♥ MELODIFESTIVALEN. Neeej jag är inget big fan av det men första avsnittet brukar jag kolla på hos mamma med en massa gotte till och jag tycker det är sååå mysigt. Får såna nostalgi-känslor.

♥ MIN NYA KUSIN. 2 april beräknas h*n komma, är såå nyfiken på vem det är. Och att få hålla och kolla på en sån liiiten alldeles nyfödd. Har nog inte gjort det innan, isåfall senast när min sista kusin kom för 10.5 år sen. Men det minns jag ju inte idag. Kommer gosa sönder ungen och vilja ha en egen på en gång!

 

VÅRKÄNSLOR FRÅN 2013. Slitna jeans, jeansjacka-premiär, första klarblåa himlen, loka sommarsmak, första löparrundan i shorts & tshirt, första glassen, solbrillor & hårförlägning och sist men inte minst - bilträffs premiären. Gooood fkn times.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback