2015 WISHES - be a mom



Okeeej nu har jag bestämt mig. Jag vill inte resa runt, festa av mig och leva livet som ung, jag vill ha barn. NU. Så detta året slutar jag med p-piller som jag har bestämt sen länge. Men nu är jag helt säker. Det är bara en liten detalj jag oroar mig för. Mitt förhållande. Senaste tiden har jag känt mig så osäker i vår relation.. För mig är det inte viktigt att mina barn har föräldrar som håller ihop hela livet. Jag älskar att ha skilda föräldrar & det gör inget om mina barn får det med. Däremot är det JÄTTEVIKTIGT att dem får helsyskon. Inte massa halvsyskon med olika pappor hit & dit. Alltså vi har bråkat så mycket på sista tiden & jag tycker inte om hans syn på ekonomin. Vet inte varför men hoppas det bara är en fas. För jag vill ju ha barn nuuuu och jag vet att han skulle bli världens bästa pappa. 

WHATEVAAAH är vi tillsammans till sommaren försöker vi fan. Jag är sååå sugen och han med, folk har börjat tjata på oss osv. Fortfarande önskar jag mig tvillingar men det är inte livsviktigt. Men jag känner verkligen på mig att jag kommer få det! Har ju så stora chanser. Jag vill att någon ordnar en baby shower bakom ryggen på mig & att folk kommer glädjas åt mig och inte bara säga "är du inte lite för ung? du kommer ångra dig sen." Jag vill ha någon i min närhet som är gravid samtidigt. Det kommer inte bli min BFF på första barnet iallafall. Men någon bekant liksom så bebisarna kan bli bästisar hehe. Ja vilken bibel det blev som vanligt. Jag vill ha barn iallafall. Nu nu nu med en gång. Jag vill vara gravid och ha en blogg på vimedbarn. Det är mitt mål med 2015.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback