2014

De största som har hänt under 2014:  Att jag fyllde 20 och fick gå på systemet ;)

 

Det bästa med året: Att jag hade betald semester, fick vara kvar på jobbet hela året. Fick reda på att jag ska få en kusin!!

 

Det sämsta med året: Att det har varit så jääävla ohändelserikt...+ att Smilla dog. <3

 

Bästa köpet: Hmm en växellåda till XC70:n så den är igång igen!

 

Låtar som kommer påminna mig om 2014:  all of me, all about that bass, I'm an albatraoz, Good time, tog en för laget, 5 fine frökner, dangerous love, fasad, trillion, blandannat :)

 

De bästa nya personer som jag har träffat: Annelie!

 

Vad ångrar jag mest med året: att jag inte njöt mer av semestern, att jag inte var utomlands!!, att jag inte gjorde mer saker, drack mer alkohol lol.

 

Media som kommer påminna mig om 2014: förstår inte denna??

Höll jag mitt nyårslöfte?: JJAA är så himla stolt över mig själv! Ska aldrig mer ha några förbud som nyårslöfte för jag bara håller skiten haha.

 

Vad spenderade jag mest pengar på: Mat såklart och bensin!

 
 





Cajsa

Vilken fin årsresumé!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback