Vem fan kom på fettisdagen?!

 
Jävla skitdag fan vad jag hatar den!!! Min lediga tisdag, mina dyrbara sovtimmar och heliga stunder i soffan byttes ut mot jobb 6-14.35 med endast 12 minuters rast. Hade förväntat mig att sluta vid 11-12 så det var såååå jobbigt efter det..
 
Med endast 2 semlor i magen så gick jag från superglada Lina med överskottsenergi som babblar på 24/7 till en riktig sur kärrring som fick hålla käft sista timmen för jag bara klagade så alla var trötta på mig haha! Till slut blev jag hemskickad för man såg verkligen hur dåligt jag mådde, hade tårar i ögonen & var helt slut! Kom hem till min första SOLO tidning i brevlådan, den kunde inte kommit mer lägligt! Får se om jag pallar med mötet på jobbet ikväll.. Är helt förstörd alltså. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback