Recension på dietshake

Vi beställde 4 olika smaker. Jordgubb/banan, hallon, blåbär/vanilj och choklad!

Jordgubb/banan beställde vi 2 stycken utav och såklart skulle den vara den äckligaste jävla skiten av dom alla.. Skickade tillbaks båda två med en gång! USCH OCH FY JAG SPYR SÅ ÄCKLIG DEN VAR. Hade en jättekonstig eftersmak av typ medicin.. Chokladen tyckte jag inte heller om då det var samma eftersmak där (J tyckte dock om den), blåbär/vanilj och hallon gick dock att äta och smakade ungefär som milkshake! Var faktiskt jättegoda men jag kan inte låta bli att leta fram den där äckliga eftersmaken eftersom de andra två var sååå tydliga. Så NEJ NEJ NEJ det här var ingenting för mig... 

Men jag behöver ju inte gå ner i vikt. Det är bara för att jag vill. Så jag ska satsa på att äta nyttigare & röra mig mer istället. Jag har ätit oboy en enda gång på 2 veckor nu. Det är helt otroligt då jag drack det minst 1 gång om dagen innan! Har inte lika mycket sug efter choklad längre heller. Är mest saltsugen nu för tiden, typ knäckebröd med kaviar muuuums. 

Detta är nog lite mer "jag". Knäckebröd och keso! Det lever jag på just nu. Och nyttiga rågbröd med massa fröer & gosaker i. Försöker att inte ha pålägg utan har mini lätta och krydda på istället! Citronpeppar är favoriten just nu. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback