White home ♥

need this to my home!
 

Åhhh vad jag behöver allt detta! Förut åkte vi alltid & köpte nya saker till hemmet så fort lönen kom, minst en 1000-lapp i månaden gick till heminredning tror jag? Både jag och min pojkvän tycker sånt är jättekul & han har precis samma smak som jag! Eller ja ungefär... Såklart frågar jag alltid innan jag köper nånting till hemmet om han också tycker om det, men han har också fått dille på stjärnor & allt ska vara vitt så det går för det mesta hem ;-) Kul med en kille som bryr sig lite om hemmet, och som faktiskt råkar ha samma smak, tur är väl det annars hade jag bestämt iallafall hehe.

MEEEN nu har vi inrett varenda liten centimeter. Vi får inte plats med mer! Sen går vi alltid och letar efter ny lägenhet, vill ha större, annat läge osv. Så tänk om vi köper lite fler möbler som passar in perfekt här, sen bara flyttar vi? Beslutsångest.. Men ska vi bo kvar här, så MÅSTE vi köpa en skohylla att sätta i hallen så jag kan sätta lite ljus & fina saker där på. Nya nattduksbord behövs snarast. Sen en skänk hade varit prio 1. Vi behöver verkligen mer utrymme i köket, vill gärna ha med öppna luckor så jag kan lägga vinglas & lite finare saker synligt. Tänkte köpa skålarna från bruka design och sätta däri med isf. Wellwell, blir nog massa inrednings shopping när jag fyllt år & fått lite extra cash! Eller kanske jag kan önska mig de mesta istället..?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback