Busy lifeeee

 
Igår dissade jag mitt personalmöte för att hjälpa min moster att flytta! Hon & hennes pojkvän/sambo (??) vad säger man i 30+ åldern?  Har gått isär, så hon ska flytta till en lägenhet i stan istället. Kommer kännas askonstigt då dem varit tillsammans så länge jag levt, och bott i deras fina drömhus sen jag va pytteliten så ja.. Men det blir nog ASBRA!! Jag tror att det va meningen för att något bättre kommer hända framöver. :)))
 
Fick träffa mina älskade kusiner då också såklart! Åkte dit så fort jag slutat och kom hem typ kl 22.. Så jag hade fullt upp igår! Idag slutade jag kl 14, guldvärt! Såå nu ska jag vila en stund innan min pojkvän kommer hem & vi drar dit idag IGEN, för idag fyller min kära kusin 15 bast! //godnatt från mig & pandan





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback