10 FACTS

1. Vi hade två katter innan, en Musse också fast han gav vi bort pga personliga anledningar. Tänker inte alls mycket på honom men när jag väl gör det saknar jag honom något otroligt.

2. Saknar verkligen inte att ha hund! Förlåt, älskade lilla smillisen, men det va ett helvete att åka hem varje rast, stressa med tider, ut tidigt varje morgon, i alla väder osv. För att jag fick göra ALLT själv! Det kunde ta 5 dagar innan min pojkvän tog en promenad. Men jag saknar henne såklart, min lilla sötnos. 

3. På senaste tiden har jag verkligen vantrivts på mitt jobb ibland.. Vet inte varför?! Trivs superbra med bageri personalen, men resten av butikspersonalen vet jag inte. De flesta är såååå goa men jag klickar inte med alla. Så är det alltid såklart, men jag vet inte... Börjar gå i andra tankar. Får ju aldrig någon jävla fast anställning </3

4. Börjar fundera seriöst på att sluta med ppiller väldigt snart. Strunta i att vänta på en fast anställning. Är ju så redo för barn, och jag får väl inte så mycket mindre pengar om jag är "arbetslös" istället för "mammaledig"? Eller? Stort beslut..

5. Vill av någon anledning ha ett oplanerat barn. Blir det ett "misstag" är det ju bara menat att man ska ha det. Det är ju 1% chans typ att bli gravid med ppiller, vilket skulle gjort det till värsta mirakel barnet!

6. Blir stressad VÄLDIGT lätt. Jobbigt lätt. Måste ha 40 minuter på mig att äta frukost innan jobbet, vilket egentligen tar typ 10 min. Men måste sitta ner & ta det lugnt i 40 min annars blir jag sååå stressad?!

7. Äter inte på jobbet. Sagt det förut men jag vågar inte. Har ju inte ätit på 1,5 år nu så skulle jag börja med det skulle folk bara kommentera och titta snett. Vågar verkligen inte!!! Men jag vill.

8. Mammas "sambo" Peter, som hon varit tillsammans med i snart 13 år nu. Är världens bästa. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Det var bara meningen att dom skulle hitta varandra, och skulle dem göra slut nångång skulle jag gråta floder och typ hota med självmord.

9. Min pojkvän snarkar SÅ JÄVLA HÖGT!!!! Får panik. Somnar han innan mig måste jag sova på soffan, det går bara inte att somna annars. Usch fy blääää. Hatar det. Han får fan söka hjälp på riktigt.

10. Jag är utbildad bagare, konditor & kallskänka. Tror jag. Vi gjorde smörgåstårtor & sånt i skolan iallafall haha.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback