Tisdag = DAY OFF

 
Då var sista dagen på min 4 dagars ledighet snart över.. Har spenderat heeela dagen i sängen! Låg under täcket & kollade på en gammal julkalender ända till kl 16.30! Då var jag tvungen att klä på mig & dra mig mot min mammas hus. Umgicks med syster några timmar, kollade bra program och bara myste. Kliade henne på ryggen osv, syskonkärlek! 
 
Sen vid 9-tiden kom Maliiiin bästis hit. Vi kollar på "våran serie" resurrection. Rekommenderar den till typ alla. Så himla spännande! Hon ska sova här inatt, så himla mysigt med lite egentid med sin bästa vän. So much looove.





kamilla Fjelli

Hei söta du!! Jag ville ha samma design som dig, men jag får bara upp "unicode has no tribune to call" har testat alt i typ en vecka nu :( Kan du snälla hjälpa mig? jag ser du fick till innläggsidan, och det är den kodmallen som bara kommer opp fel på min. Har frågat blogg.se dom vet inte varför heller och att det har blivit nån fel i kodmallen! Kunde du varit jättesnäll och skickat mig din kodmall på innläggsidan? kanske den kan hjälpa mig! Kram! [email protected]

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback