IPAD AIR 2

 
Min pappa har velat köpa en surfplatta till mig i typ 4 år men har alltid sagt nej, jag har ingen användning för sånt! Har haft 2 st hemma på "lån på obestämd tid" men har aldrig riktigt andvänt dem. Men förra söndagen skulle vi in på telenor för att prata lite om mitt abonemang + bara känna lite på en iPad. Ut kom vi med 3 nya abonemang och senaste iPaden! Yes familjen spontana, så typical oss.
 
Dock så har vi nu abonemang på 24 månader vilket suger. Men har en jättebra deal så det gör inget, ska ju ringa & smsa i mer än 2 år så! Det jag ville komma till är: inget slår Apple. Använder denna heeela tiden & är helt fast i spelet "frozen" eller kollar jag på film/serie på viaplay! Så ni som vill ha surfplatta - köp en ipad. Slår ALLA surfplattor och är lätt snyggast!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback