Damn right

 
Såhär kände jag hela dagen igår! Vaknade upp tilll en snapchat där det stod "FREDAG<3" Man ba tyyyyyst! Fredag är verkligen min hat-dag oavsett om jag har jobbhelg eller inte. Jobbar 8.30-18 varje fredag och börjar kl 5(!!) på morgonen varannan lördag. #fuckfridays.
 
Idag var min tredje jobbhelg i rad. Är dock ledig på söndagar som tur väl är. Om ni nånsin är avundsjuka på oss helg jobbare för att vi är lediga mitt i veckan oså, var inte det. Hade gjort vad som helst för ett mån-fre jobb. Fatta vad det suger att jobba helgdagar osv, när alla andra GÅR HEMMA MED BETALT på tex julafton. Nej fy, det är nog okej om man jobbar normalare tider men att börja 5-6 alltså nae. Då är det så fett ovärt att jobba helg! Menmen, jag har iallafall ett jobb och det är jag evigt tacksam över





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback