"Är du pensionär eller?"

Det är lördag kväll, helgen efter löning och min första lediga helg på 4 veckor. Och jag sitter i min soffa & kollar på the holiday med lite gotte till. Det har bara varit jag & min pojkvän ikväll. Inget såntdär mysigt som på we heart it. Jag kollar på min film medans han sköter sitt typ. Är det okej när man är 20 år gammal? 

Häromdan sa min kollega, som är 46 bast, att jag bara sitter hemma hela tiden. Att jag är som en pensionär och jag måste ut & roa mig, jag måste festa, supa mig full, jag måste umgås med folk och göra saker. Jag tog åt mig såinihelvete och ville bara börja gråta. Fast jag låtsades att jag inte brydde mig såklart. Men ärligt talat. Är jag så jävla tråkig för att jag inte super mig full varje helg?

Jag tycker det är skitkul att supa och vill gärna ha galna utekvällar varje helg. Men jag vet inte om jag vill det för att JAG VILL DET eller för att jag är rädd för att alla andra ska tycka att jag är en "tråkig pensionär" om jag inte gör detta. Jag vet inte vad jag vill. Vill jag festa och ha gaaaalet kul som 20-åring, eller vill jag satsa helhjärtat på min relation och bilda familj redan nu? 2014 har hela livet stått still. Varenda dag har gått på rutin. 2013 hände det MASSOR med stora livshändelser. Men 2014 har varit det minst händelserika ever. Jag trivs ganska bra i min soffa framför the holiday. Samtidigt som jag känner att jag bara MÅSTE göra något, för jag måste ju ha något roligt att berätta på jobbet efter helgen. Folk får ju inte tycka att jag är tråkig & introvert..

 





carro

Jag tycker det låter som en skön lördag :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback