Victoria's secret TIPS - 79 KR!


Alltså jag jobbar på citygross men tro inte jag gör reklam bara för jag jobbar där! MEN just för att det är mitt jobb har jag koll på nästan allt och det är väldigt ofta vi har jättebra erbjudanden & detta bara måste jag dela med mig av då jag vet att VS är ganska efterfrågat!

Iallafall, så har CG börjat med victoria's secret produkter!! WIIIEEE. Vet att även Maxi har det! Denna veckan kostar en VS-produkt endast 79:- (!!!!!) finns både bodymist och body lotion. Dock inte så många sorter, idag fanns bara denna bodymisten och tre sorters body lotion. Alltså väldigt begränsat. Men denna luktade HEAVENNNN (tipstipstips!) så det gjorde inget! Kan tänka mig att alla butiker har heeelt olika sortiment! Men det är värt att kika in för de som är intresserade! Kostar ju typ som i USA..





SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

Jizzes skit bra tips!

Agnes

omg kommer lugnt köpa :D

isa - live your dreams

finnns VS på citygross? :O eller har jag missat något?

isa - live your dreams

finnns VS på citygross? :O eller har jag missat något?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback