Någonting jag saknar

Bildkälla/or: weheartit. Kollaget gjorde jag själv i picasa.

Något jag verkligen saknar är nagellack. Det behöver inte vara gelenaglar, något jätte dekorativt eller ens långa naglar. Men bara nagellack, i någon enkel färg som tex. ljusrosa. Det är väldigt diskret men gör ändå stor skillnad. Och smycken har jag inte användt sådär jättemycket i mitt liv men jag önskar att jag också kunde ha en fin, silvrig klocka på armen. Eller som den där guldkedjan nere i högra hörnet, så himla fint!

MEN, jag kan ju inte ha det pga att jag jobbar som bagare/konditor och det är emot livsmedelslagen att ha något utav det. Så himla tråkigt, ska dock fråga chefen nån dag om det är okej att ha nagellack om man är petnoga med handskar 24/7!! För det är ju skittråkigt om jag inte ska kunna måla naglarna igen förrens jag är pensionär typ...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback