Denna veckan kommer bli grym


Saaben. Jag har så mycket minnen med denna bilen, det var den min pojkvän alltid hämtade mig med på nätterna, trots att det va skola dagen efter smög jag ut och åkte iväg med honom, & kom hem vid typ 1-2. Det var innan vi blev tillsammans dock och just därför känns denna bilen så speciell. Den har hängt med sen vår kompis-tid, och denna bilen har gett oss såå mycket minnen & härliga stunder ♥♥

Haha vilken tönt jag är men alltså det känns så sjukt, trodde aldrig vi skulle bli tillsammans och ännu mindre att jag skulle få köra denna bilen?! Den har stått stilla nu i 1,5 år typ för den har varit sönder men just nu är den på verkstad och blir klar typ imorgon, och då ska jag äntligen få köra denna till jobbet osv! Vet inte om jag sagt det men den andra bilen, xc70:n gick sönder i december.. Och det skulle kosta 41.000 att laga den just nu & det är absolut inte värt det då bilen inte ens är värd så mycket.. Menmen!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback