Älskade frukost


Min asgoda frukost imorse <333, Jag har börjat äta ganska mycket till frukost och inom 1 timme efter jag vaknat. Så jag är automatiskt jättehungrig när jag vaknar nu för tiden då jag vant min kropp vid att äta då.

Innan försökte jag vänta så länge jag kunde eller skita i det helt. Varför? För att jag skämdes över att jag åt frukost. Jag har skämts över det hur länge som helst. Det känns inte som nån annan än jag äter det, och varför skulle jag äta ett extra mål som ingen annan äter? Och ordet "frukost" låter så jävla fult & töntigt!! Så det känns som bara töntar äter det.. Hahah fan vad sjukt egentligen, jag tycker det fortfarande men jaaa, har väl lärt mig acceptera att jag älskar frukost ;)





LIENE

Jag fick också lära mig äta frukost från och med sjuan. Jag blev på en gång så mycket piggare och funkade bättre, vad gladare :D Det är otroligt vad mycket frukost kan göra. Jag tycker frukost är det absolut godaste som finns, hehe.
Man vinner nog mycket på att äta frukost. Inget att skämmas för :)

Ser gott ut btw!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback