Paket #2


Har verkligen inte haft tid att visa detta ännu haha, men nu så! Fick hem detta för typ 2 veckor sen, en body mist och 4 body lotion från Victorias secret! Var rea på det mesta så allt gick på typ 370:- eller något?  Minns inte menmen.. Beställde hem från Nordic feel och jag har läst att deras parfymer & grejer inte alls luktar lika mycket eller likadant som grejer man köper från tex. Kicks... Min coconut passion body mist är därifrån och den luktar gudomligt!!!

Men denna gången hade jag nog lite otur... Min Vanilla lace body lotion (från fyndiq) har jag haft ett tag nu, och den luktar ASGOOOTT - HIMMELSKT!!!! från första stund, men dem jag beställde hem nu från nordic feel luktar asäckligt och gammalt i början.. Men efter ett tag så luktar dem gott :):):) Blev jättebesviken när jag provluktade och ba "öööh det här luktar som om det varit instängt i 10 år"..? Men jaja, nu vet jag det, får bli en annan sida nästa gång!





olivias | mode, foto & vardag

åh nu blev jag nog lite avis!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback