OMG lite mage!

 
Fråga mig INTE varför jag lägger ut detta, skäms över sånthär haha men japp, mest för min skull. Såhär ser min mage ut idag, det är den enda kroppsdel jag kan vara nöjd med IBLAND. Jag äter som en man, tränar ingenting, blir tjock överallt men magen är iprincip desamma oavsett. 
 
MEN, jag vill såå gärna ha lite lätt synliga magrutor. Typ ett 4-pack, tycker det är skitsnyggt på tjejer och det skulle vara sååå coolt haha. Så ska göra några situps då&då när jag orkar så får vi se hur kaggen ser ut till sommarn! Tycker redan den börja forma sig lite, eller?!? hehe jk..





sannas rum

Åh vad snygg mage du har!

Sv; Det skrivna ordet är vad du skriver. Skriver du poesi? Skriver du låttexter, uppsatser, noveller? Vad skriver du? Man skickar in ett arbetsprov på vad man skriver, som ett bidrag helt enkelt.

essy

snygg!:D

Johanna

Tycker du har riktigt snygg mage!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback