NIKE löparjacka


Denna löparjacka fick jag av min mammas kollegas dotter när jag var typ max 12 år haha! Sen vet jag inte hur länge hon hade användt den innan jag fick den, men iallafall så är den aaasgammal, men jag har bara användt den typ 2-3 gånger iallafall.

Trodde mamma hade slängt den men jag hittade denna i en garderob hos henne förra helgen så jag tog hem den! Har velat ha en löparjacka ett tag nu, tur jag hittade denna, visst den är gammal men den är inte ful eller så - den är svart, grå & vit (funkar alltid) och det är nike, så varför inte?

Förresten så var jag ute & sprang en liiiten runda igår med Smilla, det tog ett tag innan hon lugnade ner sig och sprang i min takt haha.. Först drog hon mig i 100 km/h typ! Men det gick bra, vi orkade springa igenom en hel skog iallafall, var inte så långt men jag orkade ändå trots att jag inte sprungit regelbundet på 2 år. Till våren ska vi springa massor hela tiden, saknar det faktiskt sjukt mycket..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback