Senaste inköpet

 
I lördags spontan inköpte vi en tassimo maskin. Okej J har tjatat om det ett jävla tag men jag har sagt tvärt nej. Tycker det är sååå onödigt. Men nu blev det en och typ alla smaker som finns till haha. Min favorit hittils är cappucino! Tycker egentligen inte om det men denna var sååå god, både den vanliga och den som är limited edition "cappucino vanilla" som bara finns till efter jul.. :(
 
MENMEN nu har vi en och jag måste säga att det är rätt smidigt om jag vill ha kaffe på morgonen innan jobbet och inte orkar sätta igång en hel kanna till 1 person. Men priset liksom? 3,50:- koppen för vanligt kaffe och hela 7:- koppen om man vill ha något med
mjölk, tex latte macchiato eller cappucino. Men det är ju ändå billigare än att köpa det ute på ett fik hehe. Vi var värda detta, nu när min pojkvän fått rejäla löner senaste månaderna!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback