Bara jag som längtar till hösten?

 
Get ready for september

Nu är jag sååå redo för hösten! Jag är faktiskt för en gångs skull trött på sommaren. Jag känner mig tvingad att vara ute & hitta på saker med folk 24/7, så så fort jag inte gör det (typ alltid då) blir jag extremt rastlös eller känner mig pinsam för att jag sitter inne. Tänk att gå en lång höstpromenad, komma in helt kall om ansiktet och sätta sig med varm choklad under en varm filt, tända lite ljus & sätta igång en film? ÅÅHH SÅ HIMLA MYSIGT.

Och att man kan börja klä sig lite igen, har ju inte kunnat gå i tshirt på hur länge som helst för att man bara svettas med en gång. Och mörkret, är det bara jag som tycker bättre om när det är mörkt på kvällarna? Kanske inte kl 15-16 redan, men typ kl 18? Och på morgonen, att äta frukost med tända ljus. Åh så gooosigt! Jag fyller 20 i oktober med så det är ju inte helt fel!





Susanna Maria J

Jag längtar med faktiskt! Hösten är mysigt och man har betydligt mycket finare kläder på hösten än sommaren :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback