☆ VÄLKOMMEN APRIL


Nu kommer detta inlägg liiite sent kanske , men äsch då! APRIL - ser fram emot denna månad, ganska mycket kul som händer och så brukar det bli sommarvärme mot slutet ♥ 1 april inleddes med en ledig dag =sovmorgon, och soool! Pojkvännen var också ledig så det kunde inte bli bättre! Lite andra grejer att se fram emot denna månad:

15/4 - firar jag och min pojkvän hela 2 år tillsammans! + att det är 1 år sen vi köpte vår säng och kollade på vår nuvarande lägenhet.

19/4 - Påskafton! Massor med godis och så hoppas jag på lite god mat med och så har jag lite långledigt (fre-sön)

20/4 - kusinen fyller 17.

23/4 - mamma fyller 41.

25/4 - löning är väl alltid kul!

26/4 - Bilträff/premiärträff :)

30/4 - månaden avslutat som alltid med VAAALBORG, ska jobba både valborg & tidigt dagen efter vilket suger. Det är iprincip den enda dag på året jag brukar dricka alkohol annars! Menmen, det blir nog mys ändå.

Sen har vi ju grillpremiär, spontana händelser, massa sol, förhoppningsvis sommarvärme & att få lite färg på sig!

 
Några godingar från April 2013..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback