Miss the oldies

Sommaren 2011, den bästa i mitt liv! (hittills)

Har suttit i flera timmar nu och kollat på gamla videos på youtube, bilder på gamla bloggar osv.. Har mest kollat in Dessies gamla arkiv och fjortis-videor på youtube hahahah. Vet inte varför men blir alltid glad av att kolla på Dessies gamla inlägg från typ 2009,2010,2011 även om hon var en provocerande fjortis men hennes liv verkar ha varit så jävla händelserikt och även om hon var en liten fjortis har hon alltid varit så jävla SNYGG. Ibland önskar jag att jag levt ett liv som hon, saker som hänt heeela tiden, skitit i skolan & bara levt livet istället. Träffat folk 24 fkn 7 osv. 

MENMEN, saknar verkligen dom gamla tiderna ibland, när man var "liten" och gjorde lite mer saker.. Jag kan göra mer saker nu iofs, nu får jag ju supa lagligt, jag har egen lägenhet och kan fixa en fest när som, detta året får jag tom köpa alkohol på systemet och kan därför supa som en liten fjortis när fan jag vill. Jag har körkort & kan köra till vem som helst när som helst. Det finns inget som hindrar mig. Men det är ju inte lika kul när det är tillåtet hihi.

Äsch vet inte vad jag pratar om, men just nu känns mitt liv meningslöst. Jag väntar bara på fastanställning och ett fete sparkonto så man kan köpa hus & skaffa barn och börja drömlivet. Samtidigt vill jag bara festa varje helg, supa mig riktigt full & göra massa dumma grejer man skäms för dagen efter men skrattar åt ett halvår senare, njuta medans jag fortfarande är ung. Men jag äcklas av all alkohol, tycker inte ens om 4,5% cider längre för jag typ mår illa av det haha. Men jag känner mig för gammal för att festa & det är inte samma sak att festa med 20+:are som med 15-åringar haha =) 

HAHA TÖÖÖNTIGT INLÄGG MEN JAG VILL BARA ATT DET SKA HÄNDA NÅNTING! Nu är det bara jobba äta sova som gäller. Vill ha en mening med livet. Vill skaffa barn & hus nununu. Gosh, jag behöver sommar och lite semester. Kan inte bara solen och den riktiga våren komma väldigt snart så man blir glad igen?!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback