Bebislycka

Ohh I want a baby!
 
Polyvore collage (upp) ^ 
v (ner) dåligt kollage gjort i paint haha...

Jag har sagt detta förut, jag kommer säga det många gånger till meeeeen jag är så galet sugen och REDO på att bilda familj. Flera har sagt till mig att "vänta med barn tills du blir 23 iallafall, du måste hinna leva livet först" blablabla. Men jag känner inga behov av att festa av mig, ut & resa, uppleva världen osv. Jag känner mig bara otroligt redo för att bära en bebis eller två inuti mig, låta dem växa från en liten spermie till en liten människa med hjälp av MIN kropp.

Det är inte bara bebismyset jag längtar efter utan ALLT som har med en familj att göra. Jag längtar även tills jag har en 4-åring här hemma som säger helkonstiga men roliga saker, familjeutflykter, bara vara med mina barn för dem är allt jag behöver. Kolla på töntiga barnfilmer som gör dem så glada, alla dåliga efterblivna barnprogram vi har nu för tiden, för det underhåller dem. Gå till närmaste lekpark och leka av sig. Åh, jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas varje dag att mina p-piller ska sluta fungera av nån anledning och att jag helt plötsligt är gravid. Jag är så jävla rädd att jag eller min pojkvän ska vara steril, att det ska ta jättelång tid för oss, att jag får 10 missfall eller något. Men jag vill ju inte börja försöka förrens jag får fast anställning (vilket jag förhoppningsvis får 2015), vet att vi har en stadig ekonomi och vi inte har så mycket avbetalningar/lån. 

Blir så avundsjuk på dom som lägger upp bilder på sin familj med småbarn och allt. Det känns som hela mitt liv har stannat upp och jag bara väntar på mina barn som aldrig kommer. Men inom 5 år ska jag ha minst 2 barn, hur livet än ser ut. Jag SKA vara gravid inom 2 år, det ska jag bara. Snart får jag hålla mina små skapelser och uppleva den där enorma lyckan som bara dem som fött ett barn kan förstå. Åååh, jag kommer bli världens lyckligaste & bästa mamma till världens finaste barn ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback