Sååå jävla hungrig


Hejjj folks, fick motvilligt gå upp vid halv 10 idag för att gå ut med Smilla. Har sovit på soffan sen kl 7.30 imorse för jag va tvungen att hålla koll på henne och vår soffa är sååå skön att sova i! Nu är jag ASJÄVLAHUNGRIG, men vi har ingenting att äta hemma! Eller jo men jag vill äta en riktig frukost, med mackor och oboy. Men vi har inget smör så man ba sfkjdlfks, och jag har inget körkort så jag kan inte åka & köpa det. I-landsproblem nr1. Får sitta och dricka mig mätt på vatten mmhm..





Felicia

Sv.: ja så himla sköna :D jag har ett par från din sko haft dom i 2 år och dom är inte sönder än, konstigt nog haha men det är som du säger, dom läcker in vatten ganska lätt :/ vad jag vet så är äkta uggs bäst för dom läcker inte lika lätt, dom är tyvärr lite dyrare :/

Ellen

Fin blogg du har! Kramkram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback