FILMTIPS



Filmen handlar om Natascha, 10 år som blir kidnappad när hon är påväg till skolan. Hon är spårlöst försvunnen i hela 8 år. Det är en verklighetsbaserad historia och jag tror t.o.m filmen är inspelad i samma hus som hon satt fången i. För om man kollar på riktiga filmer på tex youtube när dem ska kolla bevisen och utreda osv, så är det EXAKT PÅ PRICKEN likadant. Så det måste typ vara så hehe..

Jaja, jag skulle inte direkt säga att filmen är bra. För den är bara riktigt hemsk men så himla gripande & känslosam. Jag brukar ALLTID somna till filmer men den här filmen kunde jag inte sluta kolla på. Jag var uppe till 1 inatt för jag va tvungen att se klart, trots att alarmet ringde vid 4 imorse och jag skulle upp & jobba. Filmen är helt klart sevärd! Ett stoooort + att det är en sann historia!
 

EDIT: Filmen finns på dreamfilm och där heter den "3096 tage" KOLLA PÅÅÅÅÅÅ!





Elsa

Gud vad den lät spännande! Blev så sugen på att se den nu!

Evve-Normal is boing!

Den måste jag se. Jag har boken som hon själv skrivit. Har du läst den? Den har samma namn som filmen.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback