EMPORIA SHOPPING




1. Stövlar som min pojkvän tvingade mig att köpa.. från skopunkten / 2. 6 st blockljus för 40:- från nille / 3. Skitfula trosor som min pojkvän också tvingade på mig haha, från new yorker. / 4. Kabelstickad tröja från H&M / 5. två t-shirts från VILA, fick båda för 100:-! / 6. Mysig tröja från Vero moda / 7. Skönhetsprodukter från H&M/Cubus/TGR, ansiktstvätt, concealer, telescopic maskara, puder. / 8. Vita jeans för 40:- !! Köpte dem på myrorna haha, stod ingen storlek eller något men provade dem för skojs skull och de satt som en smäck! Var ändå ute efter ett par vita jeans så yesss, vilket kap. / 9-10, t-shirts till min pojk från Sams och Cubus/ 11. Fint och praktiskt iskubsform? från Cervera.
 





Josefine Anerland

Haha varför tvingade han dig köpa massa saker?

SV: Alltså, det går väl mest ut på att lvla upp sin gubbe osv. Sen beroende på vilken "class" du väljer så har din "spelare" olika attacker. Svårt att förklara!

Haha vad söt du är !

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback