This season means ugg season

 
UGG SEASON IS HERE<3


En riktig gammal bild jag hittade, dagen jag invigde uggsen för år 2010. Dessa ljusbeiga låga är mina favoriter, dem jag tycker är snyggast! Saknar håret, benen, skorna. 

Det bästa med hösten måste nästan vara alla kläder, och speciellt skorna - uggs är favoriterna! Har användt uggs i flera år nu och jag använder varje år sånna billiga från skopunkten/din sko osv, som håller i någon vecka och får köpa minst 2 par per vinter. Men jag älskar dem ändå, kan inte riktigt förklara vad som är så speciellt. Men de är ASSNYGGA, funkar till allt verkligen, shorts - mjukisbyxor - jeans, you name it. Och framförallt riktigt sköna! (så länge det inte är 2 meter snö eller regn, för dem är ju inte vattentäta direkt haha)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback