Men jag vill suupaaa

FAKKA UR!  <--- För en riktig partykänsla klicka där!
(får ett riktigt sug av albatraoz, thunder, drop it, get loose, tetrislåten haha osv)

ÅHHH jag sitter och lyssnar på denna spellistan nu och vill bara festa av mig. Jag är nästintill nykterist (skrev alkoholist först haha) Det känns som jag är "färdig" med det typ.. Jag är snart 19 och har varit ute EN gång, det var pga att det var mösspåtagning. Liksom yeyyyyy vad jag är rolig. Nej men eftersom jag har pojkvän och han också är typ nykterist så är det inte heller lika kul. Jag skulle inte festa utan honom, typ. För han skulle ALDRIG få festa utan mig.

Men just nu är jag såååå jäkla sugen på att bli riktigt jävla full och vara riktig galen och ha en riktig yolokväll. Funderar på att festa "på riktigt" snart, kanske helgen efter jag fyllt 19 eller till halloween, vi får se. Kommer inte ihåg senast jag var sådär riktigt full! Jag var väl typ 15 senast hahaaa.. Nejdå! 

Från min pojkväns lyckade 25 års fest och min failade 18 årsfest haha.. 

Och när jag var en liten fjortis och drack nere vid stranden HAHA





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback