Coziest friday ever

 
Har haft världens mysigaste kväll. Har duschat både håret & kroppen med tända ljus och 80-tals musik på (rekomenderar starkt digster-roberts 80-tals favoriter, sååå mysig). Sen har jag kollat på julkalendern från 1999, julens hjältar om ni kommer ihåg den? Såå bra var den, har jag för mig iallafall men har bara orkat kolla på ett avsnitt nu ikväll men ska kolla igenom alla inom de närmsta veckorna! Samtidigt hade jag tända ljus och en ben & jerrys. Livet kändes helt komplett!

Min pojkvän jobbar natt så jag är hemma själv, men är dötrött nu så ska hoppa ner i sängen där min hund sover på golvet bredvid och gosa med katten som sover i sängen♥. Godnatt





felicia

Sv: inte om man vill bilda familj ;)

jennie

Nä det har jag inte:) måste nog göra det ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback