I LOVE NIKE

All these shoes..
 
Några adidas skor till vänster <-- Annars är det Nike (man ser ju på märkerna)


Min mamma har alltid varit ett big fan av nike och på så sätt har jag med alltid tyckt bäst om nike. På sista tiden verkar alla dessa nikeskor ha blivit väldigt populära, eller?? Typ nike air max, free run 5.0 och allt vad det heter. Men jag förstår, dem är dösnygga och finns i så många fina färger/mönster osv. Är själv i behov av ett par nya skor och just nu använder jag bara just "gympaskor" till vardags pga jobbet & för att det är grymt skönt. Fast det är ett par pumaskor, som jag fick ärva av min kusin, när jag var 12 år. Såatteeeh, som sagt jag behöver nya! Skulle vilja ha ett par skrikrosa eller leopardmönstrade, eller helvita nike skor men dem är ju inte sådäääär jättebilliga. Ska nog önska mig ett par i julklapp! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback