Gingerbread house


Gjorde ett pepparkakshus med min pojkväns lillebror i lördags... (som förövrigt är 3 dagar äldre än mig bara). Det var inte alls så lätt som jag trodde. Har bara dekorerat pepparkakshus innan, mamma/pappa har väl gjort grundarbetet. Sockret var jättevarmt, delar hade spruckit så vi fick limma ihop det och vi tog glasyr istället för kristyr för det är godare tycker jag och enklare att göra för den delen. Men ja, haha, vad tycks? Är jätte onöjd och kan inte fatta att JAG JOBBAR SOM KONDITOR. Borde ha gjort världens pampigaste pepparkakshus, varit jättekreativ & noggran men nejdå. Slutade med att jag bara kletade på massa grejer överallt. För huvudsaken är ju att det är gott att äta sen! (lagom kul att städa allt sen btw..)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback