2013.

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förlorade en anhörig och var på mitt livs första begravning, förlovade mig, tog studenten, skrev på ett hyreskontrakt på vår lägenhet,  påbörjade min vs-samling, tog körkort bl.a...

Hur har ditt 2013 varit? Alltså när jag tänker efter har det hänt huuuur mycket som helst, även om året har känts väldigt händelslöst.. Men nejdå har nog aldrig gjort såhär mycket på ett år, liksom läs bara listan över

Blev du kär i år? Är kär sen förra året

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 15 april - 1års dag med pojkvännen, lägenhetsvisning på vår lägenhet och spontan inköpte vår dyra dubbelsäng, 18 oktober - tog mitt körkort.

Vad är din största framgång 2013? Jobbet I thinkkkk

Bästa köpet? Min lilla vovve, eller körtkortet?

Vad spenderade du mest pengar på?  Mat & bensin, bilar också för den delen...

Gjorde någonting dig riktigt glad? Tjaaa, varje månad den 25:e blir jag glad för min lön!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Miss Decibel, Inte en krona, I CRY!!, Bombo, Reload. Massa sommarplågor här ja

Vem har du umgåts med mest? Min pojkvän maybe baby

Har du haft ett förhållande under 2013? Jajjemen

Vart reste du under 2013? Till thailaaaand & dalarna haha.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Nääe jag vet inte, mer sociala stunder kanske haha..

Vad gjorde du på din födelsedag? Kommer inte ihåg haha... Jobbade, hade moster & mamma & syster på besök på kvällen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja

Vem saknade du? Min älskade underbara gammelfarmor som gick bort

De bästa nya människorna du träffade? Dem på jobbet :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Lev fucking livet men spara lite pengar till oanade händelser haha..

 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback