I need this


Fick ju hyfsat mycket i lön denna månaden (mer än min mamma wihooo) och min pojkvän fick jättehyfsat i lön. Så på lördag ska vi unna oss en trip till emporia! Ska ÄNTLIGEN få shoppa kläder! Annars har det bara blivit mat, räkningar, toalettpapper & sånna tråkiga grejer sen jag flyttade hemifrån! Har tom fått lägga födelsedags & julklappspengar på sånna livsnödvändiga saker.

Ja uschhh, men nu ska jag unna mig lite! Ska kolla på saker jag behöver i första hand, såsom skor, MASSA nya tröjor, kolla in ett par vita jeans för skojs skull, någon mössa kanske. Det blir jag, mamma, pojkvän, min moster & min kusin som ska med. Det ska bli såååå kul!





Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fint hoppas du fårdet ;-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback