Bekännelser

Jag tycker inte om att fylla år, brukar få åldersnoja/känna mig gammal och tycker att födelsedagar i sig är allmänt tråkiga. Det är inte alls lika speciellt som när man va liten då det var massa uppvaktning, nu bryr sig folk knappast haha.

Jag flyttade hemifrån när jag var 17 (förra sommarn, skulle alltså fylla 18 det året), ihop med min nuvarande pojkvän

Jag har inte köpt kläder på eeeeevigheter, har inte haft råd när jag flyttat hemifrån och levt på studiebidrag haha.. 

Jag har tappat mitt hår!! Har alltid haft jättelångt & fint hår men förra sommarn så tappade jag allt. Har mått skit över det sen dess, men nu börjar det växa igen sakta men säkert! Haha måste visa före/efter bild nångång, helt sjuuukt att det kunde bli så. Fattar inte varför heller?

Jag älskar att läsa andra folks bekännelser, eller ask.fm

Jag är typ alltid trött och det suger. Så nu ska jag passa på att sova lite innan min pojkvän kommer hem och tvingar mig att vara vaken med honom & hitta på massa grejer för det är fredag haha. Puss GN


 





Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Grattis i efterskott får man säga. Gillar inte heller min födelsedag längre.
Trötthet och tappa hår låter som du har brist på något. Kan vara värt att kolla upp och kan enkelt behandlas. Järn och vissa vitaminer kan påverka. Har du varit stressad kan även det utlösa sådana symtom. Var rädd om dig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback