+/-

Börjar längta lite till hösten nu faktiskt, jag jobbar ju ändå nästan varje dag och hinner inte njuta av sommaren riktigt. Har ju inget lov/semester ellerså.. Men jaa, tänkte dra upp lite för & nackdelar med hösten, för att se om det verkligen är värt att längta hehe..

+
Mörkret/vädret = film och tända ljus.
Myskvällar varje dag.
Nya, roliga kläder!
På med mjukiskläder så fort man kommer hem & bara mysa ner sig
Höstsolen är ju ganska mysig tror jag?
Jag fyller år = pengar, kläder, andra roliga presenter!

-
Kylan, bläääää..
Man måste ha mer/lite tjockare kläder
Det är inte soligt, fint, varmt osv som på högsommarn
Jag fyller år = trååååkigt & man blir äldre...

Verkar som det är mer fördelar än nackdelar.. I'M SO READYYY



autumn -13
J
aa jag älskar gråa & svarta kläder, lite tråkigt kanske men tycker det passar till allt nästan! Klicka på bilden för att se var allt kommer ifrån & priser.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback