POWERWALK I SOLEN

 
Sista bilden är ju charmig.. Vilka härliga bilder jag fick till under min powerwalk va? Hehe nej jag tycker dem är ganska så asfula men när jag sitter här lagom till vintern sen & ska ha lite throwback så kommer dessa bilder vara guldvärda! Min lilla bluetooth-avtryckare för 50 spänn är bland de bästa köp jag nånsin gjort. Min löparjacka från CRAFT jag har på bilden var inte heller ett så dumt köp, 150 eller 200 spänn på en outlet. SÅ VÄRT!
 
Som bilderna lyder har jag alltså precis varit ute på en liten powerwalk där jag även sprungit lite backintervaller. Nuuu måste jag hoppa in i duschen hörrni! Har inte duschat håret sen i torsdags tror jag hehe. Japp, the naked truth! Men jag har såklart duschat kroppen flera gånger sen dess & det är väl huvudsaken.. PUSSPUSS. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback