Idag är jag stolt!

 
Alltså nej jag höll honom inte sådär konstigt, min kusin råkade bara ta bilden vid fel tillfälle hehe. Samtidigt var ju bilden jättebra eftersom man inte ser ansiktet vilket gör att jag kan lägga ut den! (hoppas jag..) MEN KOLLA! Jag höll i min lilla bebis kusin igår. Efter 7 veckor så vågade jag!! Åååh han är så söt så jag vill äta upp honom. Mina kusiner bar på honom heeeela tiden & lekte och pratade bebisspråk. Men jag vågar fan inte även om det är det enda jag vill. Är så rädd för att göra fel. Jag vill ju sååå gärna kunna passa honom, bära på honom, trösta honom osv.
 
MEN JAJA nog om det! Igår blev det lite försenat 18års kalas för min fina kusin. Såå trevligt att träffa min underbara släkt igen, vi har börjat umgås så mycket allihopa sen min moster blev gravid. Fick asgod mat, kaffe & snickersglass<3 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback