ÄNTLIGEN, som jag har väntat!

 
Igår och även idag har jag varit jätteledsen. Har haft gråten i halsen nästintill hela tiden och knappt pratat med någon. Jag som brukar vara så full av energi?! Så det har helt klart märkts på jobbet, kollegorna tror att jag har mens lol.. Men jag är bara allmänt deppig. Vet inte varför, sommardepression finns det? :/// sen har det ju lite att göra med mina retfulla kollegor. Vi skojar om allt & lite till och har en väldig speciell relation. 99% är jätteroligt & helt okej, men vissa saker går över gränsen och jag tar åt mig & har varit jätteledsen pga vissa ord och påpekanden. MENMEN får väl skylla mig själv som inte säger ifrån. Trodde att min tystnad säger allt..
 
Jaja en rolig sak då: Denna torsdag har jag väntat på läääänge då vi fått in nya kokos kvargen idag! WOOHOO det behövde jag nu! Äckligt god så jag måste nog köpa minst 10 till. Ska leva på detta i sommar alltså. Sååå goood och jag rekommenderar den till alla i hela världen! PUSS





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback