10 FACTS / MATRELATERAT

1. Jag tycker egentigen inte om kött, förutom bacon & grillkorv typ. Har t.o.m tröttnat på kyckling!

2. Har aldrig nånsin tyckt om grädde

3. Inte semlor heller men detta året har jag ätit minst 20 stycken hittills (!!). Har haft riktiga cravings efter det detta året? Om man plockar bort typ 80% av grädden så funkar det hehe.

4. Äääälskade broccoli som liten.

5. Har alltid älskat mjölk och suttit med ett mjölkpaket istället för ett glas läsk om helgerna osv hehe. Slutade dock tvärt med det 2010 pga ätstörningar, mjölk innehåller ju kalorier så det fick ju uteslutas...

6. Jag uttalar ordet "korv" som "kåav" eller "kååv", vilket de flesta här nere gör!

7. Kaviar har varit mitt favorit pålägg sen jag lärde mig äta "vanlig mat" typ. Åt dock inte det under 2 år i mitt liv pga att min låtsaspappa fick upp en "gravid" gädda när han fiskade och jag såg hur den där äckliga romen såg ut i magen.. BLÄÄÄ. Men nu äter jag det som vanligt!

8. Om jag bara fick äta & dricka en enda sak för resten av mitt liv skulle jag valt ostfralla med smöret mini lätta, kaviar OCH ost på. Att dricka: oboy. DET BÄSTA JAG VET OMG

9. Äter jag för tidigt på morgonen börjar det oftast klia i mina öron. Hhaha så random

10. Kan inte svälja apelsin- eller clementinklyftor, så suger bara ut saften hihi. Kunde inte heller svälja äppelskal som liten men det har jag kunnat ett tag nu!


Lite av vad jag tryckt i mig under åren! Den sista bilden är bara todiefooooor enligt mina smaklökar!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback