• KURS

 
Älskar min gråa t-shirt jag köpte för endast 60 spänn på Lager 157!! Så enkel men så fin. Idag har jag som sagt varit på kurs mellan 9-16. Vi var endast 9 anställda (av typ 60-70?) där just idag och det var alldeles lagom! Kursen var faktiskt över mina förväntningar. Var lite nervös ifall man skulle behöva prata högt i grupp vilket jag inte klarar av när det blir så påtvingat.. Men det gick asbra! Det var väldigt lärorikt och bra upplagt så jag är supernöjd med dagen. Fick en timmes rast mellan 12-13 och då stod vi alla 9 ute i solen & chillade! Fast jag låg på marken och solade ryggen hehe. Sååå härligt!
 
Är ledig imorgon så jag kan göra vad fan jag vill ikväll, ska nog ta en liten powerwalk snart trots att solen inte är kvar... Kanske kan passa på att ta igen lite blogg-inlägg också!! Saknat detta sååå mycket. Så vi hörs sen! :-))) 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback