Lista för de uttråkade

10 saker jag tycker om:
- När jag är ledig en veckodag & min pojkvän går upp tidigt för att jobba medans jag kan ligga kvar i sängen hihi.

- Spoona!!

- Att vara ensam.

- När lönen trillar in på kontot

- Powerwalka med hööög musik

- SOVA.

- När man har riktigt mysig julkänsla

- Sommaren

- Lägga sig nyduschad i en nybäddad säng i ett nyvädrat rum!

- Min lillasyster, för vi har exakt samma humor

- Handla inredning, bästa att lägga pengarna på

 

9 bra serier:

- Switched at birth
- Resurrection
- House
- How I met your mother
- The simpsons
- Family guy
- ?
- ?
- ? KOM IGEN sån serienörd är jag inte

 

8 saker jag vill göra i framtiden:
- Vara gravid och föda minst 2 barn.
- Vinna en riktig högvinst på lotto
- Bygga nytt hus, preciiiis som jag vill ha det.
- Ha magrutor, iallafall ett lätt synligt 4-pack. Så fint på tjejer!
- Åka till thailand med mina barn
- Åka till miami
- Jobba med något heeeelt annat än vad jag gör idag
- Plugga vidare till något jag brinner för (?)

 

7 bra filmer:

- The pacifier
- Men in black 1
- Men in black 2
- Dumma mej 1 
- Föräldrarfällan
- Elf
- Dumma mej 2

6 bra artister/band:

- Avicii
- David Guetta
- Calvin Harris
- vet ej
- faller för LÅTAR, inte artister
- så det blev bara 3

5 saker jag tycker mindre om:

- Tidiga morgonar

- Fredagar. Ja, jag hatar fredagar. Jobbar alltid 8.30-18 sen börjar jag kl 5 varannan lördag. Kul

- Att stressa, vilket jag gör VAARJE dag.

- Att min syster är 100x snyggare än mig och får typ 150 likes på sina bilder..

- Att jag blir så otroligt ful på bild

 Printade för att hon är så snygg haha #adopterad?

4 favoritbutiker:

- Gina tricot
- H&M (för kosmetikans skull typ)
- BIK BOK
- asså jag vet inteee, shoppar aldrig :/ allt går till heminredning!

3 saker jag ser framemot:

- SNÖN. Om den vill komma innan julafton, tack. 
- Denna helgen, vilket innebär 4 dagars ledighet.
- Att bli gravid. (nej, försöker inte)

 

 

2 platser jag tycker om att vara på:

- HEMMAAA

- Hos mamma haha. 

1 favoritplagg i garderoben:

Mina gråa mjukisbyxor från bikbok, ååååh bästaste.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback