Home inspo

Massvis av fina bilder jag samlat på mig från styleroom.se, en sida man kan sitta och kolla på i TIMMAR! Tipstipstips, kolla in denna sidan om du gillar heminredning och sånt. No words needed, bara kolla in!

För ett tag sen var jag sjukt jäkla beroende och längtade sönder efter att flytta till hus. Veta att man äger sitt hem och kunna måla om, tapetsera, bygga ut osv hur man vill och när man vill. Jag är fast besluten om att bygga nytt (om vi inte hittar något som uppfyller alla mina hundratals kriterier), bestämma allt ifrån grunden och få det exakt som jag vill ha det. Vitt,vitt,vitt och modernt. Nu är jag dock inte lika förväntansfull längre, för jag vet att det kommer, men att det dröjer MINST 5 år innan dess om jag ska ha mitt drömhus. Kanske hinner fylla 30 tom, vem vet? Nu är det mest barn jag längtar ihjäl mig till, surfar runt på barnkläder och mammabloggar minst 3h/dagen typ....

På tal om hus, hem osv. Igår hittade vi en lägenhet på Blocket bostad (cred till den sidan, superbra!), som hade egen torktumlare, tvättmaskin och diskmaskin. Dessutom ett jättefint & större kök än vad vi har nu. OCH på exakt det läget jag vill bo. Dessutom är det en FYRA. Shit, tre sovrum?! 100 kvm och 40 kvm balkong. Hur jäkla perfekt?! Vi ska kolla på den nåndag snart så får vi se om vi vill flytta dit osv, vi verkar ha första tjing iallafall =) Åhh är så grymt taggad, har kollat på lägenheten på google street view i olika vinklar i minst 1 h idag (hehe stalker)





Sandra Larsson

http://threelittlewords.se/2014/may/vinn-valfri-printposter-fran-deseniose.html

Hej! Kika gärna in och tävla om en valfri poster / print från desenio.se. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Me & My 6 Baby Dolls

SV: Tack :) Han har tre barn sedan innan, så 9 barn totalt ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback