CATCH UP

Lite bilder i blandad ordning från förra helgen och helgen som var nyss, och så lite därimellan. Vill bara kasta min iphone 4 i väggen och att det från nånstans ska dyka upp en 5s, är sååå trööttttt på dessa dåliga bilder som min dåliga mobil tar...

Iallafall, så har jag varit på bilträff med över 1100 pers, helt sjuuukt. Det bor typ så många i hela vår stad haha.. IKEA har jag också hunnit med, handlade för nästan 2000:-, glada och nöjda! Massa vitt såklart. Fick en ny, jätterosa och jätteskön tröja av min pojk häromdan. I söndags var vi i Skåne och hälsade på Smilla♥. Åt en konstig men god tårta, grillade & gosade med en liten hundvalp som var sååå söt!

Öhhm ja, annars har jag lagat massa god mat och gjort iordning massa godsaker vilket är SÅ kul med våra nya tallrikar hehe. Idag har jag jobbat 5-13 på min lediga dag. F-E-M, har inte börjat så tidigt sen i somras och det kändes... Ställa alarmet på 3.30 var ju inte så kul haha men vad gör man inte för sitt kära jobb? Nu ska jag göra iordning några inlägg tänkte jag, städa, och äta nåt litet.... Puss!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback