Jag vill flytta till hus. NU.

Bilderna är ifrån trivselhus.se, fiskarhedenvillan.se och styleroom.se!

Har säkert visat en del bilder förut men skitsamma. Nu vill jag bara ha en fast anställning så jag kan få ta lån och vara säker på min framtids ekonomi! Både jag och min pojkvän är fast beslutna om att bygga nytt hus och vi har även fått det rekommenderat av min låtsaspappa, som har byggt nytt själv tillsammans med min mamma. Så han vet vad han pratar om. Jag tänker inte köpa något billigt skithus ute i ödet bara för att ha ett hus. Utan jag vill ha allt som jag vill ha det från första början! 

Är helt galen i detta. Åker jag förbi ett nybyggt område kan jag säga "där är en smålandsvillan, ett eksjöhus..." osvosv. Har varit insatt i husmodeller sen vi själva byggde nytt 2005 eller 2006. 

Så ja, det får kosta vad det vill & ta så lång tid det får ta men jag ska fanemej ha det efter mina önskemål i minsta detalj. Jag vet att vi kommer bo i ett nybyggt hus innan jag är 25. Jag ska göra allt för att samla ihop till så mycket kontantinsats jag kan. Det här är min näst högsta dröm (skaffa barn, det är högsta önskan)! Det braiga är att både jag & min pojkvän gillar samma stil på inredning och har samma tankar om detta. Så himla skönt! Och kul att han är lika intresserad och insatt som jag i detta :) Kan dessutom tipsa om sidan www.styleroom.se. Man kan inte slita sig därifrån! Fattar inte varför jag inte hittat sidan tidigare, kom på den för ca ett halvår sen bara.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback