Christmas wishes



Ni anar inte hur lång tid det tog att göra detta kollaget, men nu är jag äntligen klar & nöjd! Har gjort en utförlig önskelista till mamma detta året med bilder, vart hon kan köpa det osv som ni ser. Självklart vill jag ha så mycket mer, men önskar mig mest sånt jag behöver faktiskt.. Jag önskar mig även bara realistiska saker, alltså tex jag vill ju ha primeboots. Men jag önskar mig inte det för jag kommer aldrig få det pga priset. Sen vill jag hellre ha lite fler, budget saker än en enda dyr grej bara. Vill fortfarande vara den som har mest paket under granen hihi!
 





Rebecca&Mathias

Riktigt fin önskelista och hoppas självklart du får en hel del av detta! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

JOSEFINE ANDERSSON

SNYGGT SNYGGT SNYGGT

sv: HIMLA JÄKLA DUNDERGOTT :D Och tack så himlans sötnos!
KRAM

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback