"SVAR PÅ TAL"

Hej jättefint golv! Tänker köpa likadant men jag undrar vad modellen heter? Om det är chrome antracit från rusta eller grafit? xx

Fick denna frågan igår och tänkte svara i ett inlägg eftersom personen inte hade nån blogg eller ens en mail-adress jag kunde svara till. Så för att du inte ska behöva gå tillbaka så långt bak i arkivet och kolla om jag svarat i kommentarsfältet så svarar jag här & nu direkt. :)




Jaaaadu anonym, jag har faktiskt ingen aning. Men efter att ha kollat på Rustas hemsida så såg jag direkt att det INTE var chrome antracit för det var inte i närheten av det priset. Vi köpte för 79kr/kvm tror jag och ordniarie pris var nog 129kr/kvm. Sen fanns inte grafit kvar på hemsidan så jag fick googla men det är nog grafit! Är 99% säker på det. Synd om det inte finns kvar, för det är såååå prisvärt och sååå snyggt ju!

För er som har en hyresrätt med superfult golv man bara vill kräkas på så rekommenderar jag starkt att lägga klick golv! Det var faktiskt gaaaanska lätt, så att jag & min lillasyster klarade det själva iallafall! Det krävs en hel del tålamod, speciellt i kanterna och när man ska såga men gud så fint det blev. Helt klart värt varenda öre och svettdroppe. Vi kommer nog inte ta med oss detta golv när vi flyttar trots att vi köpt det själva och att det tog flera dagars arbete! Vi bjuder nästa hyresgäst på det faktiskt :):):) vi har ju ändå sågat alla bitar så det ska vara platsbyggt för just denna lägenhet. Men vi får se! Strax över 2000 kan jag nog ta & bjuda på.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback